Od

Ostrzegam przed Autoauto.pl

Chciałam ostrzec Państwa przed komisem Autoauto.pl. Komis ten proponuje wstawienie auta do nich, gdyż rzekomo mają chętnego klienta właśnie na Państwa auto. Z nami (i licznymi innymi sprzedającymi auta) kontaktował się potem Pan Jarosław Pawlicki – podstawiony przez komis „klient”. Treść maila była następująca: „dzień dobry, czy może mi Pan/Pani wyjaśnić jedna sprawę? od kilku… Czytaj dalej Ostrzegam przed Autoauto.pl

Re: Zdaje sobie sprawe z tego, ze

> Niezaleznie od negatywnej oceny systemu, uczenie sie czegos, co jest bezuzyteczne > jest bez sensu. Podejscie do zdawania jest moze chwilowo racjonalne, ale > w perspektywie dalszej – beznadziejne i pozbawione odpowiedzialnosci > za siebie samego i ewentualnych pasazerow. Moj znajomy, niezly i bezwypadkowy kierowca z rocznymi przebiegami w granicach 50 000 km, postanowil… Czytaj dalej Re: Zdaje sobie sprawe z tego, ze

Zdaje sobie sprawe z tego, ze

„byt okresla swiadomosc” kursanta i ten w procesie ewolucji dostosowuje sie do swiata go otaczajacego. Ten system stworzono z pelna swiadomoscia tego, ze jest on chory od momentu poczecia. Niezaleznie od negatywnej oceny systemu, uczenie sie czegos, co jest bezuzyteczne jest bez sensu. Podejscie do zdawania jest moze chwilowo racjonalne, ale w perspektywie dalszej –… Czytaj dalej Zdaje sobie sprawe z tego, ze

Re: Zdaje sobie sprawe z tego, ze

nazimno napisał: > Niezaleznie od negatywnej oceny systemu, uczenie sie czegos, co jest > bezuzyteczne jest bez sensu. Podejscie do zdawania jest moze chwilowo > racjonalne, ale w perspektywie dalszej – beznadziejne i pozbawione > odpowiedzialnosci za siebie samego i ewentualnych pasazerow. Nie do końca. Po pierwsze WYŁĄCZNIE zdanie egzaminu daje szanse na NAUCZENIE się… Czytaj dalej Re: Zdaje sobie sprawe z tego, ze

Ja od dawna twierdzę…

…że wyjazd na nasze piękne drogi na trzeźwo to nieporozumienie 😉 500mg/dL to… 5g na litr… czyli 5 promile. A ktoś twierdził, że dawka śmiertelna dla nie-Słowian to 4… a tu proszę, w Stanach też garują, że ho ho 🙂 Już wiem, jak uzasadnić małżonce, biorąc pod uwagę styl jazdy taksówkarzy z mojego grodu, dlaczego… Czytaj dalej Ja od dawna twierdzę…

Re: reasumując

Nie wiadomo czy mają zalety bo producenci nie podają ich sprawności. W zwykłej skrzyni manualnej czy DSG niezależnie od tego jak jest skomplikowana na końcu jest tylko jedna przekładnia zębata o sprawności 95-98%. W CVT sprawność jest niższa i zależy od obciążenia. Moc silnika jest marnowana a zużycie paliwa większe.

Re: Będzie mniej znaków

Same truizmy… Ale poczekajmy aż oberurzędnicy, hiperspecjaliści od BRD sp. z o.o. się wypowiedzą i uporządkują. To się będzie działo… — Optymisci wierza, ze swiat stoi przed nimi otworem. Pesymisci wiedza, gdzie ma ten otwor.

Będzie mniej znaków

www.auto-swiat.pl/1-zbedne-znaki-sprawdzamy-czy-mniej-znakow-drogowych-oznacza-wieksze-bezpieczenstwo na kilometrowym odcinku ulicy w Warszawie pokazuje, że jest ich około dwa razy więcej niż na podobnej ulicy w czeskim Brnie Prawdziwym przekleństwem polskich dróg są jednak ograniczenia prędkości wprowadzane na zasadzie pełnej dowolności. Wśród ekspertów od bezpieczeństwa ruchu drogowego od lat krąży ponury dowcip o najczęstszym uzasadnieniu ograniczenia prędkości do 40 km/h w… Czytaj dalej Będzie mniej znaków

Re: ..do pozostałych, którzy chcą się z tym "Pane

klemens1 napisał: > Gdyby były testy psychologiczne na znakologa, to polscy fachowcy od oznakowania > też by go nie zdali. I to pisze akurat ten, ktory od ponad roku nie jest w stanie napisac, jak powinny byc oznakowane dwa nastepujace po sobie odcinki drogi z roznymi ograniczeniami predkosci. — Klemens1: „pamiętaj: gdy się poddasz, będziesz… Czytaj dalej Re: ..do pozostałych, którzy chcą się z tym "Pane

Jak jechać, żeby nie zapłacić

Zdaje sobie sprawę z tego, że nie jestem ekspertem od znakologii i przepisologii. Musze więc zadać pytanie „jak jechać?”. W czasie trwającego już chyba ponad pół roku remontu bariery energochłonnej na odcinku ok. 200 m 😛 Na poniższym zdjęciu oznakowanie sprzed rozpoczęcia remontu: Tu schemat oznakowanie funkcjonującego w czasie remontu: Ograniczenie zmieniło się z 80… Czytaj dalej Jak jechać, żeby nie zapłacić

Warszawa. Ostrobramska/Fieldorfa

Skrzyżowanie to jest tak ekstremalnie niebezpieczne, że już niebawem pojawi się na nim skrzynka do poboru reketu. Jako stały użytkownik tego skrzyżowania muszę przyznać, że kolizje się tam zdarzają. Wszystkie jakie widziałem były z powodu „nadmiernej” i nieustąpienia pierwszeństwa przez skręcających w lewo. (Wyjazd z kilkudziesięciotysięcznej „sypialni” nie ma fazy do skrętu – tę fazę… Czytaj dalej Warszawa. Ostrobramska/Fieldorfa

Euromaster zawitał do Polski

Gliwice – Przechowywanie opon tzw Depozyty od klientów nie są przechowywanie w odpowiednich warunkach. W magazynie jest zimno co wpływa niekorzystnie na stan opon. Klienci o tym nie wiedzą, po prostu płacą i zostawiają swoje opony czy też całe koła. Pomieszczenie takie powinno być wentylowane i ogrzewane. Po za tym brak toalety dla klientów jest… Czytaj dalej Euromaster zawitał do Polski