Dla

Re: Peugeot 208 czy coś innego dla kobiety?

Ja bym na Twoim miejscu poczekał na nową Dacię Sandero Stepway. Powinna być tańsza, a poza tym, dzięki podwyższonemu zawieszeniu lepiej się nada na polskie beznadziejne drogi. Sam bym sobie taką kupił gdyby nie fakt, że potrzebujemy większego rodzinnego auta.

Re: Nowy silnik dla Subaru WRX

Typowo, żal tyłki sciska… ale spoko, Was też za 50 lat bedzie stać na GT-R’a… z 2011 roku.. hahahaa ! Fajnie sie tak wypowiadać o legendach motoryzacji, pewnie połowa komentatorów posiada Pandy, co zamykają setkę w kosmiczne 16 sek.. ee.. sekund czy minut, bo się zakręciłem… hahaha! 2.0 turbo rządzi! Nara!

Samochody? Jakie samochody?

W Warszawie bezpieczenstwo obywateli bardzo lezy na sercu wladzom. Dlatego tez wyremontowali i zmodernizowali ul. Czarnomorska, przebiegajaca w poblizu szkoly. Zwezili, oszykanowali i postawili zakaz zatrzymywania. Zli, spieszacy sie wiecznie, ogarniecui luksusem mieszkancy wciaz jednak chca dowozic swoje pociechy pod szkole. Wielu wydaje sie to bezpieczniejsze i logiczniejsze niz puszczanie szkraba samopas. I teraz nie… Czytaj dalej Samochody? Jakie samochody?

Jest zatwierdzone i zgodne

Co tu wiecej pisac. Kazdy kierowca ma obowiazek obserwowac prawe pobocze. A jesli go nie widzi nie moze kontynuowac jazdy, bo przeciez moze byc znak, a za nim matka wasza. Fakt zaslaniania znakow przez inne pojazdy nie jest zadnym wyjasnieniem. Nie widze – nie jade. Znaczy zatrzymuje sie co skrzyzowanie Al. Krakowskiej i spacerkiem dokonuje… Czytaj dalej Jest zatwierdzone i zgodne

Diabelnie ciężka praca, ale za dobre pieniądze

Czy wyście oszaleli gdzie się da tyle zarobić ?Po pierwsze język ,po drugie trzeba mieć doświadczenie,po trzecie lubić spać w budzie jak pies,po czwarte zarobki duże ale ktoś policzył ile zostaje po wydatkach kierowcy na rękę,pracowałem i w Anglii i w Niemczech,obiecują w np 1700 funciaków ale brutto albo 1800 eur również brutto okłamują że… Czytaj dalej Diabelnie ciężka praca, ale za dobre pieniądze

Re: Warszawa ma pewien problem

mariner4 napisał: > W Warszawie jeździ się brutalnie, po chamsku Jako warszawiak z urodzenia i zamieszkania, spieszę donieść, że nie brutalnie i po chamsku, a po prostu zdecydowanie. Brutalność i chamstwo zaczęło ustępować miejsca zdecydowanej, ale coraz bardziej kulturalnej jeździe jakieś 15 lat temu. Teraz, z wyjątkiem masakrycznych korków, nie różnimy się zbytnio od średniej… Czytaj dalej Re: Warszawa ma pewien problem

Re: dla normalnych

> skoro „sam” znak znosi – bezwarunkowo przeciez w PoRD – poprzednie ograniczenie > , to znaczy ze znosi niezaleznie co na nim jest wypisane Ale tabliczka określa że znak nie dotyczy osobówek. Czyli osobówek nie dotyczy ani nowe ograniczenie, ani fakt że znak miałby znosić ograniczenie dotychczasowe. Gdyby tabliczka określała, że samo ograniczenie dotyczy… Czytaj dalej Re: dla normalnych

Re: Brawooooo !!!

dogberry napisał: > To masz odpowiedź po co droga dla rowerów. Nie szkoda kasy, żeby na tych parę godzin w tygodniu, gdy chodnik jest pełny, bo ludzie idą na mszę, budować porządną drogę rowerową? Nawet dużo bogatsze od nas kraje nie pozwalają sobie na takie ekstrawagancje i stosują często zamiast tego znak dopuszczenia rowerów do… Czytaj dalej Re: Brawooooo !!!

Re: Wlasnie na tym polega tzw. "szkopul".

No i, oczywiscie, nie potrafie bez znaku rozpoznac chodnika… Blagam od 100 lat, by ktos mi wyjasnil jak to inaczej rozroznic, bezskutecznie… A oni jeszcze twierdza, ze ze znakiem to nie chodnik, tylko droga dla pieszych, wiec calkiem zglupialem skoro def. mowi, ze chodnik jest to… droga dla pieszych… A nie ! Czesc drogi… Hmmmm….